Despre noi

Business-urile de succes, indiferent de industrie, pornesc de la o educație exemplară și se dezvoltă printr-un continuu proces de învățare.

Totuși, foarte puțini antreprenori termină școli de antreprenoriat sau au know-how-ul necesar pentru a porni o afacere – cu o oarecare siguranță că vor avea succesul dorit. De asemenea, cei mai mulți oameni care lucrează în domeniul marketingului (branding, web development, design grafic, public relations, social media, publicitate) – nu au neaparat pregătirea necesară pentru a fi managerii agențiilor sau echipelor pe care le conduc.

Așa cum se întâmplă de obicei, web developerii își creează firme de web design și development, designerii grafici își creează firme de design grafic, brand design și design pentru publicitate. Tot așa, de cele mai multe ori apar și agențiile de social media, publicitate, public relations, web development și de web design. Însă, problemele încep doar după ce se realizează că fără o organizare bună, fără un business model și fără previzionare, lucrurile nu merg întotdeauna în direcția dorită.

Același lucru este valabil și pentru orice altă industrie – atunci când începi o afacere, ar fi bine să știi ce faci: ce vei oferi, cui vei oferi, dacă publicul tău chiar are nevoie de produsul tău și la urmă, cum va afla acesta de produsele tale.
Echipa Branding Magazine crede în puterea informației și dorește să îmbunătățească prin acest proiect business-urile românești și să creeze o comunitate unde antreprenorii și oamenii din diverse domenii accesează rapid și ușor informații valoroase, care pot fi implementate cu succes în orice afacere.

Ne concentrăm atenția asupra articolelor simple, utile, ușor de citit, de primă mână, scrise de oameni cu o experiență în domeniu. Cititorii vor găsi sfaturile cele mai pertinente, împreună cu noi modele de business care permit creșterea afacerilor. De asemenea, se găsesc și materiale auxiliare oferite gratuit, pentru a ajuta orice antreprenor sau specialist din domeniul marketingului.

Țelul Branding Magazine este educarea antreprenorilor și a tuturor celor care lucrează în marketing, transferând know-how-ul de la cei cu o experiență de lungă durată către cei care acum încep sau au intrat de curând în apele antreprenoriatului. Nu în ultimul rând, anual, Branding Magazine își propune să publice 12 dintre cele mai relevante articole într-o carte-colecție destinată antreprenorilor și oamenilor din industriile creative.

Tematică și target

Revista Branding Magazine este destinată următoarelor categorii de cititori:

Antreprenori

Branding Magazine, încă de la stadiul de idee a fost creată ca o revistă centrată asupra oamenilor de business, antreprenorilor și celor care își doresc să înceapă o afacere, pentru a-i ghida și a le oferi îndrumare în acest parcurs. E un fapt deja știut că majoritatea antreprenorilor nu cunosc detalii legate de modul de a lucra cu agențiile de marketing și comunicare – prin urmare, deseori pot apărea conflicte sau neînțelegeri în ceea ce privește așteptările din ambele sensuri.

Branding Magazine dorește să conecteze ambele lumi – cea a antreprenoriatului și cea a marketingului, spre un obiectiv comun – performanța și succesul proiectelor.

Industria marketingului și a comunicării

Industria marketingului și a comunicării cuprinde diverse subdomenii – de la branding și strategie, până la public relations, social media și diferite tipuri de design vizual și funcțional. Având în vedere că principala dorință a celor din domeniu este eficiența în lucrul cu business-urile, dorim să oferim sfaturi, gânduri, proceduri, exemple și secrete ale specialiștilor din domeniu.

Având în vedere că sistemul educațional în România nu pregătește tinerii absolvenți pentru aceste domenii, singura șansă a celor mai mulți este fie să se autoeduce, fie să se angajeze la agenții cu experiență și practică (care sunt de cele mai multe ori lidere pe piață).

Freelanceri

Marea majoritate a freelancerilor nu are șansa să lucreze în agenții, pentru a dobândi experiență și pentru a învăța. Așadar, mulți dintre freelanceri nu au de ales decât să învețe din diferite surse în limba engleză, sursele în limba română fiind prea puține. Nu vom vorbi în revistă doar despre aptitudini și cunoștințe – ci și de partea antreprenorială a freelancingului, pentru a explica moduri în care această modalitate de lucru poate fi profitabilă, eficientă și una de succes.