Categorie: Branding

De la segmentare, audit și poziționare, acoperim tot ce merită să știi despre branding.

Cum câștigi încrederea potențialilor consumatori prin brand content

Știi ce stă în spatele fiecărei vânzări? Încrederea consumatorului în brand.

Nimeni nu este dispus să dea bani cuiva în care nu are încredere. Preferăm chiar să plătim mai mult ca să cumpărăm niște Ray Ban originali, deși o mulțime de magazine online cer un preț ridicol de mic pentru niște ochelari de firmă.

Citește mai multe...

De ce au nevoie business-urile de PR

La ce bun PR-ul? Dacă fiecăruia dintre noi i-a trecut prin cap măcar o dată să întrebe care este scopul acestuia într-un business, în articolul de față discutăm concret despre beneficiile lui pe termen mediu și lung, dincolo de imaginea publică creată.

O mulțime de manageri își pun această întrebare, în special dacă sunt într-o companie aflată la început sau în dezvoltare. Însă pe când e posibil ca un business să funcționeze fără PR sau cu foarte puține eforturi în acest domeniu, este foarte probabil ca acea companie să nu câștige destulă „tracțiune” în industrie sau pe piețele principale.

Citește mai multe...

Cum folosim culorile pentru a promova sau a vinde eficient

Culorile ne creează stări sau emoții și ne transmit diverse mesaje. În marketing, o bună cunoaștere a culorilor ne poate ajuta să susținem mesajul scris cu cel vizual și în multe cazuri, să influențăm deciziile de cumpărare. Însă, ce înseamnă asta?

Vremea în care doar designerii știau ce e hue sau chroma sunt demult apuse. De ce? Pentru că astăzi, marketerii ar trebui să aibă cunoștințe și de design. Evident, la un nivel digerabil, însă aceste cunoștințe pot face diferența între a promova eficient un produs sau nu.

Citește mai multe...

Cum creezi un avatar de client

Ce este acest avatar de client și cu ce ne ajută el într-un business? În primul rând, atunci când definim avatarul, creionăm de fapt imaginea clientului ideal, sau cui vindem produsul ori serviciul. Cu ce ne ajută? Mai pe scurt, fără acesta, nu putem să trecem la a promova afacerea, la a vinde, căci prima premisă de la care plecăm atunci când vrem să vindem cuiva este să cunoaștem nevoile acestei persoane. Să vedem, așadar, cum putem defini avatarul!

Să presupunem că am definit produsul și credem în el. Știm ce probleme poate rezolva și știm că poate ajuta mulți oameni, poate pe toți. Așa că începem să îl promovăm „orbește”, tuturor, pentru toate problemele pe care le poate rezolva acesta. Însă rezultatele sunt chiar supărătoare.

Citește mai multe...

Auditul de brand e ca o vizită la medic

Una dintre cele mai des întâlnite situații atunci se începe un nou proiect este lipsa de răbdare a clientului în ceea ce privește rezultatul final. Să zicem că e vorba despre o identitate de brand – prima întrebare a clientului după ce face plata avansului este „Bun, când voi avea prima propunere?”. Aici începe partea cu adevărat importantă.

Ca și agenție de branding care e responsabilă pentru poziționarea clienților pe piață, tocmai cunoașterea și înțelegerea clientului și a pieței căreia ne adresăm reprezintă cea mai importantă parte pentru noi.

Citește mai multe...

Greșeli comune pe care le fac începătorii în design și cum să le corecteze

Greșelile, toți le facem. Atunci când suntem la început de carieră, suntem inundați de lecții pe care încă nu le-am învățat. Cum și cât de repede învățăm aceste lecții o să determine progresul nostru profesional, cum să generăm calitate în muncă și să mergem pe drumul menit perfecționării abilităților pe care vrem să le învățăm.

Totuși, sunt unele greșeli pe care le repetă mulți dintre noi la început de carieră și din care putem cu toții învăța, pentru a le preveni, înțelege și corecta și spre a deveni acei profesioniști care aduc valoare în toate activitățile în care sunt implicați. Care sunt greșelile pe care un designer le face la început de drum?

Citește mai multe...