Categorie: Design

Sfaturi practice pentru designeri dar și pentru antreprenorii care iau contact cu aceștia.

”Move to Brașov” – sau cum se face recrutare în era digitală

Agenția digitală High Contrast a pornit la vânătoare de specialiști de marketing, designeri și developeri și a adus toate armele cu ea. Așa s-a născut campania de recrutare ”Move to Brașov”, care prezintă un avantaj important față de alte agenții din țară: locația.

Citește mai multe...

Cum folosim culorile pentru a promova sau a vinde eficient

Culorile ne creează stări sau emoții și ne transmit diverse mesaje. În marketing, o bună cunoaștere a culorilor ne poate ajuta să susținem mesajul scris cu cel vizual și în multe cazuri, să influențăm deciziile de cumpărare. Însă, ce înseamnă asta?

Vremea în care doar designerii știau ce e hue sau chroma sunt demult apuse. De ce? Pentru că astăzi, marketerii ar trebui să aibă cunoștințe și de design. Evident, la un nivel digerabil, însă aceste cunoștințe pot face diferența între a promova eficient un produs sau nu.

Citește mai multe...

8 sfaturi despre creativitate și disciplină a muncii de la Debbie Millman

Debbie Millman este cunoscută drept unul din cei mai influenți designeri ai zilelor noastre. Deși cariera sa a fost în primii ani plină de încercări, Debbie vorbește deschis despre acei ani marcați de respingeri, dezamăgiri și greutăți, dar și despre lecțiile învățate pe parcurs despre cum să-ți construiești o viață de care poți fi mândru.

Dacă ne uităm la realizările sale, e ușor de înțeles de ce povestea și sfaturile lui Debbie Millman sunt relevante pentru noi toți. Este gazda și fondatoarea primului și celui mai longeviv podcast despre design, Design Matters. În cei 11 ani ai show-ului, Debbie a intervievat aproape 300 de oameni de creație și comentatori culturali, inclusiv Seth Godin, Alain de Botton, Barbara Kruger, Malcolm Gladwell și mulți alții. iTunes l-a numit unul din cele mai bune podcasturi ale anului 2015.

Citește mai multe...

10 practici de UX de luat în considerare când dezvoltăm aplicații mobile

În prezent, aplicațiile mobile ocupă o mare parte din online, iar veniturile aduse de acestea au crescut considerabil în ultimii ani și continuă să crească. Se preconizează că până în anul 2020 se va ajunge la un venit de aproximativ 189 miliarde de dolari, la nivel global. Cu siguranță prezentul și viitorul sunt mobile, dar care sunt ingredientele necesare pentru a construi o aplicație mobilă utilă, relevantă și apreciată?

Designul de UX și de UI sunt elementele care fac diferența dintre o aplicație de succes și una cu mai puțin succes sau deloc. Succesul, în acest caz, se definește prin două direcții principale, despre care discutăm în continuare.

Citește mai multe...

Greșeli comune pe care le fac începătorii în design și cum să le corecteze

Greșelile, toți le facem. Atunci când suntem la început de carieră, suntem inundați de lecții pe care încă nu le-am învățat. Cum și cât de repede învățăm aceste lecții o să determine progresul nostru profesional, cum să generăm calitate în muncă și să mergem pe drumul menit perfecționării abilităților pe care vrem să le învățăm.

Totuși, sunt unele greșeli pe care le repetă mulți dintre noi la început de carieră și din care putem cu toții învăța, pentru a le preveni, înțelege și corecta și spre a deveni acei profesioniști care aduc valoare în toate activitățile în care sunt implicați. Care sunt greșelile pe care un designer le face la început de drum?

Citește mai multe...

Cum stabilim în mod corect prețul unui logo?

Cu întrebarea asta credem că s-a confruntat fiecare designer, mult timp după ce și-a făcut debutul în industrie. Căci știm foarte bine, un logo nu e un prăjitor de pâine, pentru ca prețul să fie universal valabil, fix. Așa că următoarele concepte legate de valoare, client și timp, vin să ne ajute în a defini mult mai ușor prețul unor servicii de design sau branding, fără a ne subaprecia munca și fără a considera că „am cerut prea mult”.

„Bună Alex, m-ar interesa și pe mine un logo pentru firma mea. Cu cât faci tu unul?” Cam așa începe orice conversație cu un potențial client și de cele mai multe ori, discuția se dezvoltă în două direcții.

Citește mai multe...