Categorie: Marketing

Cele mai valoroase informații despre mixul de marketing și nu numai.

Cum câștigi încrederea potențialilor consumatori prin brand content

Știi ce stă în spatele fiecărei vânzări? Încrederea consumatorului în brand.

Nimeni nu este dispus să dea bani cuiva în care nu are încredere. Preferăm chiar să plătim mai mult ca să cumpărăm niște Ray Ban originali, deși o mulțime de magazine online cer un preț ridicol de mic pentru niște ochelari de firmă.

Citește mai multe...

Ce rol joacă optimizarea Off-Page SEO pentru afacerea ta online

Este foarte important să conștientizăm rolul SEO într-o afacere online. Dacă un site nu este bine clasat în primele rezultate de căutare, atunci vei pierde șansa de a atrage clienți targetați pe site și de a genera vânzări. În acest articol vom încerca să stabilim ce înseamnă optimizarea „Off page” a unui site web și cum ajută acest lucru la o mai bună clasare în motoarele de căutare.

Citește mai multe...

Ce învățăm la IMWorld? Patru sesiuni de neratat, alese subiectiv

Sunt 127 de sesiuni la Internet & Mobile World 2018! Asta înseamnă că, la o medie de 45 de minute/sesiune, sunt peste 5700 de minute în care se va vorbi despre secretele care-i fac pe profesioniștii de top să fie atât de buni. Sunt sute de studii de caz, idei practice, soluții clare la zeci de probleme pe care speakerii internaționali, dar și cei naționali, le aduc în fața participanților la IMWorld 2018.

Dintre zecile de topicuri din Agenda IMWorld, am ales, în cel mai subiectiv mod, patru sesiuni. Sunt cele pe care nu le-aș rata nici dacă ar trebui să străbat mări și țări. Însă voi sunteți invitați să vă faceți propria listă de preferințe din imworld.ro/agenda.

Citește mai multe...

”Move to Brașov” – sau cum se face recrutare în era digitală

Agenția digitală High Contrast a pornit la vânătoare de specialiști de marketing, designeri și developeri și a adus toate armele cu ea. Așa s-a născut campania de recrutare ”Move to Brașov”, care prezintă un avantaj important față de alte agenții din țară: locația.

Citește mai multe...

8 tehnici care te ajută să te remarci în AdWords

Utilizatorii Google Adwords vor să își promoveze afacerea în online și tocmai de aceea este foarte necesar să știe cum să dezvolte texte persuasive, care să atragă click-uri. Doar atunci ne putem aștepta la un Return Of Investment mare și o promovare eficientă. Este foarte important ca pe lângă know-how-ul despre elementele tehnice, să ținem cont și de elementele unui copy de succes. De aceea, în acest articol vom aborda câteva tehnici testate de copywriting în Google Adwords, ca să vedem cum putem dezvolta anunțuri care să atragă atenția.

Ceea ce trebuie să ținem minte e că în promovarea de pe Google Adwords avem la dispoziție doar 25 de caractere pentru a scrie un titlu, 70 de caractere de ad text și 35 de caractere pentru display-ul URL-ului.

Citește mai multe...

7 reguli de copywriting care nu te învață ce să scrii

Acesta nu este un text despre ce să scrii într-o postare. Sunt destule pe această temă, iar noi credem în istețimea și inventivitatea oamenilor care ne citesc, pentru a nu face acest lucru. Mai degrabă, discutăm și punem în temă 7 lucruri pe care orice copywriter le învață de-a lungul timpului sau și-ar dori să le știe de la seniori.

Prima și prima dată, să definim rapid ce este un copywriter și ce face el (nu, nu este cel care se ocupă cu drepturile de autor). În termenii în care i-am putea explica și bunicii noastre, copywriterul este un scriitor de reclame.

Citește mai multe...