Politica editorială

Branding Magazine lucrează ca o revistă pentru a aduce cele mai relevante și folositoare teme publicului țintă – de la interviuri, la dosare, materiale extra și articole documentate.

Scopul principal este de a oferi cititorilor un conținut de înaltă calitate, practic și adaptat zilelor noastre, atât ca informație, cât și ca format.

Ce aduce nou Branding Magazine?

  • Practicalitatea subiectului: ne dorim ca Branding Magazine să ofere tot timpul subiecte extrem de folositoare și aplicabile în business-urile cititorilor. Nu doar informație, ci informație utilă
  • Inovația: Branding Magazine dorește să aducă în discuție cele mai noi moduri de gândire, cele mai noi metode de a face afaceri și nu în ultimul rând, să seteze noi modele de succes pentru business-urile românești
  • Accesibilitatea informației: ne dorim ca toate temele prezente în Branding Magazine să fie ușor de citit, ușor de înțeles și ușor de aplicat de către utilizatori, plus instrumentele practice și resursele necesare educației acestora

Surse de inspirație:

  • Research propriu
  • Propuneri de teme relevante (se pot face pe adresa hello@brandingmagazine.ro)
  • Conținut exclusiv, generat de specialiști în domeniu
  • Conținut preluat și comunicate de presă

În plus, Branding Magazine poate prelua materiale de la clienți și colaboratori, publicându-le în secțiunile existente ale site-ului. Materialele de tip comunicat de presă ori branded content se pot realiza prin serviciul nostru pentru agenții / companii. Mai multe detalii despre pachetele de servicii pentru companii sau agenții, se pot afla aici.