Câștigătorul Chivas Venture oferă o mână de ajutor celor care suferă de Alzheimer

Chivas Venture, competiția globală de antreprenoriat cu impact social lansată de Chivas Regal, și-a anunțat de curând câștigătorul național al celei de-a patra ediții.

Titlul a fost câștigat în România de The Human Link, soluția Connected Medical Devices, care va merge mai departe la etapa următoare, alături de alte 21 de companii din întreaga lume. Pe lângă o experiență de neuitat, această cursă are drept miză afirmarea la nivel mondial și un premiu de un milion de dolari.

The Human Link conectează pacienții care suferă de Alzheimer cu familiile lor, folosind tehnologia Internet of Things. Aceștia oferă siguranță familiilor prin servicii financiare și servicii medicale profesionale. Reprezentat de George Georgescu, co-fondator, The Human Link facilitează o legătură constantă între persoanele care suferă de Alzheimer și famiile lor, reducând semnificativ stresul acestora.

În finala locală a competiției Chivas Venture, The Human Link a concurat alături de alte 4 companii: Touching AI, VASK, Xvision și LiveCare. Cei 5 au trebuit să își demonstreze abilitățile în cadrul a 3 probe jurizate de Marius Ghenea, Khaled Al Mezayen și Tudor Furir. În urma acestora, The Human Link și-a dovedit abilitățile, convingând juriul că merită premiul de 5.000 euro și ocazia de a merge mai departe în competiția globală.

Sunt foarte bucuros să reprezint România în finala globală Chivas Venture! Competiția și experiența Chivas Venture de până acum a fost una foarte specială, pentru că este unicul concurs care apreciază impactul social al soluției noastre. Sperăm ca, prin intermediul Chivas Venture, să putem ajuta cât mai mulți oameni afectați de Alzheimer să aibă o viață cât se poate de normală. Am avut în vedere întotdeauna ca soluția noastră să răspundă unei nevoi reale”. George Georgescu, co-fondator The Human Link

Toți finaliștii locali ai Chivas Venture se vor bucura de participarea gratuită în programul de antreprenoriat BusinessDrive, susținut de Marius Ghenea, ediția februarie 2019, și accesul la un program de training online la Social Enterprise Institute, din Canada, care îi va ajuta să-și mărească impactul social.

Finala globală Chivas Venture

Aceasta va avea loc în perioada martie – mai 2019. George Georgescu, co-fondator The Human Link va participa la un program de mentorat dezvoltat în colaborare cu Centrul Skoll pentru Antreprenoriat Social de la Universitatea Oxford, alături de alți 21 de antreprenori din țări de pe tot globul. În cadrul pitch-ului final, acesta își va prezenta ideea în fața unor experți internaționali în domeniul afacerilor.

Despre Chivas Venture

Aflată la a patra ediție în România, competiția Chivas Venture este o oportunitate pentru business-urile cu impact social de a se dezvolta, de a primi sprijin financiar și, nu în ultimul rând, de a obține un lucru visat de mulți: recunoaștere internațională.

Despre Chivas Regal

Chivas Regal este un brand global de whisky și principalul scotch whisky al producătorului Chivas Brothers, fiind prezent în peste 150 de țări din Europa, Asia și America. Gama Chivas se remarcă prin stil, consistență și exclusivitate și cuprinde băuturile Chivas Regal 12, 18 și 25 Year Old, Extra și Ultis.

Împarte pe social media

Paula Blaj

Intern în cadrul Rainfall, își croiește de câțiva ani drumul în universul captivant al advertisingului și este pasionată de comunicare, literatură și psihologie.

Comentarii. Intră în dezbatere

Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.