Devino contributor

Branding Magazine caută contributori pasionați de marketing, branding sau antreprenoriat, care vor să se alăture echipei editoriale și care vor să contribuie prin experiența și scrisul lor la una dintre cele mai promițătoare reviste online românești.

De ce să scrii pentru Branding Magazine?

Articolele tale vor fi citite de un public larg – de nivel național, format din oameni din zona antreprenoriatului, marketingului și industriilor creative. Mai mult, vei face parte dintr-o echipă editorială de specialiști, care te pot recomanda în munca ta. Iar dacă ceea ce scrii este apreciat de cititorii noștri, ai șansa ca la finalul fiecărui an, articolul tău să fie selectat pentru a apărea într-o carte-colecție cu cele mai relevante materiale publicate în Branding Magazine.

Care sunt temele pe care le abordăm în articole?

  • Antreprenoriat
  • Branding și design
  • Marketing
  • Publicitate
  • Dezvoltare profesională și personală
  • Web development
  • Social media
  • Strategie

Puncte cheie pe care să le iei în considerare

Pentru a păstra un stil unitar și un tone of voice omogen, indiferent de numărul persoanelor din echipa editorială, am creat un mini-ghid de scriere pentru Branding Magazine, care să te ajute să înțelegi ce anume căutăm la un articol.

Conținut de calitate

Branding Mgazine este o revistă de educație, care își propune să aducă teme relevante și utile pentru cititorii săi. Așadar, cu fiecare articol pe care îl publicăm, ne dorim să aducem un plus de valoare în ceea ce privește cunoștințele și ideile cititorilor. Suntem astfel pretențioși cu ceea ce publicăm și ne așteptăm ca și editorii noștri să fie! Prima întrebare este „Cât de interesant/relevant ar fi asta pentru un antreprenor sau un om din domeniile creative?”

Ușurință în citire și un stil simplu

Articolele noastre sunt ușor de parcurs, au un stil simplu și clar. Ne dorim ca înainte de toate, articolele publicate să aibă substanță, și mai apoi să fie citite foarte ușor. De aceea, folosim diateza activă, propoziții medii și scurte dar și paragrafe medii. Termenii mai complecși ne place să îi explicăm, iar primul lucru pe care ni-l imaginăm când ne punem în fața calculatorului este cum am explica acel lucru dacă am avea cititorul în fața noastră.

Valoare adăugată

Articolele sunt cu atât mai interesante cu cât în ele se regăsesc exemple, experiențe personale și diferite idei descoperite din munca de zi cu zi. Cu alte cuvinte, o valoare adăugată, oferită de experiența fiecărui editor din echipa noastră. Adesea, vom adăuga la acestea și diferite whitesheets.

Pentru a face parte din echipa editorială, te rugăm să ne trimiți un email la adresa hello@brandingmagazine.ro cu motivele pentru care îți dorești să scrii în Branding Magazine, câteva exemple de materiale create de tine și ce teme ai vrea să abordezi în articolele tale, iar unul dintre colegii noștri te va contacta în cel mai scurt timp!