Categorie: Social Media

Tot ce merită să știi despre rețelele sociale și tendințele din online.

8 tehnici care te ajută să te remarci în AdWords

Utilizatorii Google Adwords vor să își promoveze afacerea în online și tocmai de aceea este foarte necesar să știe cum să dezvolte texte persuasive, care să atragă click-uri. Doar atunci ne putem aștepta la un Return Of Investment mare și o promovare eficientă. Este foarte important ca pe lângă know-how-ul despre elementele tehnice, să ținem cont și de elementele unui copy de succes. De aceea, în acest articol vom aborda câteva tehnici testate de copywriting în Google Adwords, ca să vedem cum putem dezvolta anunțuri care să atragă atenția.

Ceea ce trebuie să ținem minte e că în promovarea de pe Google Adwords avem la dispoziție doar 25 de caractere pentru a scrie un titlu, 70 de caractere de ad text și 35 de caractere pentru display-ul URL-ului.

Citește mai multe...

Sfaturi utile pentru un cont de Instagram de succes

În era conținutului vizual, Instagram-ul e o rețea din ce în ce mai relevantă, atât pentru utilizatori, cât și pentru business-uri. Însă, ca orice rețea socială, are particularitățile sale de care trebuie să ținem cont atunci când alegem să ne promovăm brandul. De aceea, am creat un ghid despre cum să postăm pe Instagram și să ne creștem vizibilitatea în această rețea.

Instagram-ul este una dintre platformele de social media construite în jurul comunităţii, care are la bază share-uirea de conţinut prin poze sau video-uri. Comparativ cu Facebook, abordarea este diferită, iar una dintre cele mai evidente este folosirea preponderentă a hashtag-urilor în locul conținutului clasic.

Citește mai multe...

9 tactici de copywriting în social media

În fiecare minut pe Facebook, 510.000 de comment-uri sunt postate și 293.000 de statusuri sunt actualizate, conform Zephoria. Nu e de mirare că, într-o mare de astfel de informații, alegem să devenim tot mai selectivi  în social media. Vedem, dăm scroll, uităm. Însă cum putem să ne evidențiem ca brand și să captăm atenția publicului nostru?

 

Vorbim despre arta scrierii, sau copywriting și cum ne ajută aceasta în social media. Căci, dincolo de a scrie o simplă postare, a reține atenția cititorului și a crea mai departe interacțiune sunt motivele pentru care brandurile au succes pe Facebook, Instagram, LinkedIn sau orice altă rețea.

Citește mai multe...

YouTube: 5 canale de urmărit pentru dezvoltare personală și profesională

Evoluţia tehnologiei ne face să căutăm altfel surse de educare pentru dezvoltarea personală şi profesională. Cantitatea de informaţie este generoasă şi, în acelaşi timp, greu de selectat pentru scopurile proprii. Aplicăm criterii ca: util, credibil, sigur, atunci când alegem.

Aşadar, venim în sprijinul cititorilor cu o selecţie de 5 canale de YouTube, care merită urmărite.

 

Citește mai multe...

Cum alegem cele mai eficiente canale de social media

Pentru profesioniști, alegerea canalelor de social media devine o a doua natură sau un instinct, însă pentru oricine altcineva, acest lucru poate părea extrem de dificil. Pentru a evita crearea unor conturi care nu ajută un business ori care consumă mult timp și nu aduc niciun ROI, dezbatem întrebările vitale pe care un social media manager le pune de obicei atunci când stabilește canalele de social media, ca parte inițială dintr-o amplă strategie online.

Twitter? Facebook? Sau poate Snapchat? Care dintre canalele acestea ar trebui folosite de către un business pentru a se promova și de ce? Aflăm răspunsurile la toate aceste întrebări în cele ce urmează.

Citește mai multe...

Ce este content marketingul și cum îl folosim ca să creștem afacerea

Ce este acest content marketingul și cu ce ne ajută în business? În cele ce urmează, discutăm despre importanța lui în creșterea vânzărilor și oferim un exemplu concret, pe care orice om de marketing sau antreprenor îl poate adapta afacerii sale.

Content marketing se traduce prin marketingul de conținut și înglobează tot procesul strategic care ține de crearea și distribuirea de conținut valoros. Cu alte cuvinte, după ce am stabilit clar cine este avatarul (clientul ideal) afacerii noastre, este momentul să creăm strategia prin care îl vom atrage și converti în client și chiar promotor.

Citește mai multe...