Branding Magazine și Curtea Veche Publishing premiază pofta de lectură

Dăm startul lecturilor de vară cu o serie de giveaway-uri oferite de Curtea Veche Publishing. Pasionații de cărți și în aceeași măsură de antreprenoriat, leadership și comunicare au acum șansa să participe la un giveaway cu premii la care câștigă cărți și cunoștințe deopotrivă.

Branding Magazine alături de Curtea Veche Publishing premiază curiozitatea și pofta de lectură cu șapte cărți esențiale pe teme de antreprenoriat, comunicare, startup, leadership și strategie.

Titlurile care te așteaptă în cadrul acestor giveaway-uri pe pagina de Facebook Branding Magazine sunt:

  • Ce înseamnă să fii un lider bun de Daniel Goleman,
  • Crowdsourcing de Jeff Howe
  • Connected de Dr. Nicholas Christakis și Dr. James Fowler
  • Administrategie de Maciej Kisilowski
  • De la idee la bani de Napoleon Hill
  • Mindset de Carol Dweck
  • Focus de Daniel Goleman

Ce trebuie să faci pentru a putea câștiga o carte dintre cele de mai sus? Urmărește pagina noastră Branding Magazine, fii pe fază în fiecare luni la cele mai noi postări despre Cadoul săptămânii și urmează pașii specificați la acestea. Vom anunța câștigătorul premiului în fiecare miercuri (ales prin random.org), urmând ca persoana să fie contactată pentru a-i fi înmânat premiul. Ideea acestui giveaway este de a crea o comunitate în jurul oamenilor care își doresc să acumuleze o informație de calitate și în aceeași măsură de a-i premia pe cei mai activi dintre aceștia.

Primul giveaway al campaniei este cartea  Manual de brand de Wally Olins, o carte de referință pentru toți cei interesați de domeniul comunicării și brandingului. În continuare, pregătim pentru toți cititorii revistei Branding Magazine o serie de surprize și noutăți, toate cu și despre antreprenoriat și comunicare.

Giveaway-urile vor fi postate săptămânal pe pagina Branding Magazine, la fel ca și detaliile despre câștigători și premii.

Împarte pe social media

Dalibor Vasiljevic

Este fondator și brand strategist la Rainfall, speaker și antreprenor. Cu o experiență de 13 ani în domeniu, Dalibor dezvoltă împreună cu echipa Rainfall mixuri complexe de PR, marketing, branding și digital, pentru a soluționa problemele clienților și pentru a dezvolta business-urile acestora.

Comentarii. Intră în dezbatere

Alătură-te comunității noastre. Scrie bine și argumentat și poți fi unul dintre editorialiștii platformei noastre.