Chivas Venture, competiţia globală pentru antreprenoriat cu impact social, lansată de Chivas Regal, invită la Vot Public pentru cei 27 de finaliști. Sesiunea se va încheia miercuri, 25 aprilie 2018. România este reprezentată în finală de Taraba Virtuală, un business cu impact social care, prin intermediul unei aplicații mobile gratuite, aduce produse proaspete de la fermieri locali, în farfuriile din orașe.
Participarea României pentru al treilea an consecutiv în competiția Chivas Venture oferă un credit important antreprenoriatului cu impact social, încurajându-se tot mai mult printre tinerii antreprenori români orientarea către societate și către sprijinirea comunității. Publicul are la dispoziție un singur vot, prin care să își susțină business-ul preferat.
Finanțarea de 200 000 $ oferită în această etapă a competiției va fi distribuită, în funcție de numărul voturilor, către fiecare dintre cei 27 de finaliști. Susținătorii Taraba Virtuală pot acorda votul lor start-up-ului românesc, pe www.theventure.com. Fiecare vot înseamnă o șansă în plus de a primi o parte cât mai mare din finanțarea oferită de Chivas Venture.
Taraba Virtuală este o aplicație mobilă gratuită, care conectează micii fermieri cu oamenii care trăiesc în orașele de lângă ei. Aplicația ajută fermierii să își organizeze comenzile, să economisească timp și bani, ajungând în același timp la mai mulți clienți. Consumatorii au acces la mâncare sănătoasă, mai ieftin și mai rapid decât mersul la piață. Ambele părți petrec mult mai puțin timp în trafic, reducând astfel emisiile de CO2.
Aplicația, disponibilă în România la nivel local, a redus poluarea cu 50kg de CO2 anul trecut și a economisit 4 ore pe săptămână din timpul de lucru al unui fermier. Cu finanțarea primită în cadrul Chivas Venture, Taraba Virtuală se poate extinde la nivel internațional, atrăgând mai mulți fermieri și utilizatori în căutare de alternative hrănitoare și ecologice. Puteți să îi acordați o șansă, votând aici.
Finala Globală
Roxana Bitoleanu, co-fondator Taraba Virtuală, reprezintă România în finala globală a competiţiei Chivas Venture, unde concurează alături de alți 26 de antreprenori din țări de pe tot globul.
Pentru Roxana urmează participarea la pitch-ul final din Amsterdam, din cadrul The Next Web, locul unde va cunoaște cele mai bune business-uri cu impact social din toată lumea și unde își va prezenta ideea în fața unor experți internaționali în domeniul afacerilor. În cadrul pitch-ului, juriul va decide care dintre cele 27 de start-up-uri finaliste va primi restul sumei de 800 000$ pusă în joc de Chivas Venture.
,,Participarea în Chivas Venture este o oportunitate unică pentru dezvoltarea abilităților de business cu impact social. Descoperind tot mai multe despre Chivas Venture, în urma experienței de până acum din competiție, am realizat că avem aceeași misiune și aceleași valori: oameni mai presus de profit”. – a declarat Roxana Bitoleanu, co-fondator Taraba Virtuală.
Despre Chivas Venture
Aflată la a treia ediție în România, competiția Chivas Venture este o oportunitate pentru business-urile cu impact social de a se dezvolta, de a primi sprijin financiar și, nu în ultimul rând, de a obține un lucru visat de mulți: recunoaștere internațională.
SOWAT, o stație transportabilă care transformă orice sursă de apă dulce în apă bună de băut, a câștigat a doua ediție locală și a reprezentat România în finala globală a competiției, în 2017. SOWAT a ajuns până în sferturile de finală Chivas Venture, alături de antreprenori sociali din toată lumea.
Despre Chivas Regal
Chivas Regal este un brand global de whisky și principalul scotch whisky al producătorului Chivas Brothers, fiind prezent în peste 150 de țări din Europa, Asia și America. Gama Chivas se remarcă prin stil, consistență și exclusivitate și cuprinde băuturile Chivas Regal 12, 18 și 25 Year Old.
Despre Pernod Ricard
Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek.
Pernod Ricard are 18.000 de angajați, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.