Categorie: Copywriting

Cum poți dezvolta un copy de calitate

Un copy sau un text de promovare bun depinde de mulți factori – de experiența și „flerul” sau arta copywriterului care îl scrie, de cunoștințele despre produs, de cunoașterea publicului țintă, de nivelul de empatie cu acesta și nu în ultimul rând, de câteva principii psihologice prin care putem conduce potențialii clienți mai aproape de cumpărare.

Dintre toți acești factori, unii dintre ei îi putem „învăța” sau „fura”, iar alții vin odată cu experiența sau depind de imaginația fiecărui copywriter. Dar să aflăm prima dată ce face un copywriter și cum putem aplica aceste principii în materialele create de un business.

Citește mai multe...

Cum să scrii un articol precum un content writer

Cine spune că trebuie să ai pe cartea ta de vizită titlul de content writer sau copywriter pentru a scrie un conținut de calitate, care să fie citit de cât mai mulți oameni? Fiindcă ne dorim să deconstruim mitul acesta, în continuare vorbim despre cum poate scrie oricine articol și ce trebuie avut în vedere pentru un succes garantat.

Content writing-ul sau în română, scrierea conținutului este un proces care, atunci când nu este executat corect aduce rezultate slabe. Pentru că știm că mulți dintre voi s-au întrebat măcar o dată „de ce nu pot și eu să scriu și eu un articol atât de bine”, răspunsul este că se poate. Totuși, există câțiva pași pentru ca acest proces să fie realizat bine și cu rezultatele așteptate.

Citește mai multe...