Categorie: Design

Sfaturi practice pentru designeri dar și pentru antreprenorii care iau contact cu aceștia.

Cât costă un website?

Nu puțin. În companiile de web development cât de cât serioase, este deja celebră situația în care clientul potențial vine cu un comentariu de genul „De ce costă atât de mult un website? La firma cutare costă cu mult mai puțin.” În cele ce urmează discutăm despre cât ar trebui să coste de fapt un website.

Cat costa un website

Da, e adevărat. Un website poate avea un cost începând cu câteva sute de euro și poate ajunge până la zeci de mii. Dar așa cum se spune în țara mea natală, Serbia, „câți bani, atâta muzică” – e clar că pentru bani puțini, clienții n-ar trebui să se aștepte la minuni. Și totuși, aproape că întotdeuna e așa.

 

Citește mai multe...

Cum să devii un designer mai bun

A lucra într-o agenție este o ocazie extraordinară pentru a-ți dezvolta abilitățile tehnice necesare și a-ți perfecționa îndemânarea. Dar pentru a deveni cu adevărat un designer foarte bun, e nevoie să îți schimbi modul în care abordezi designul. Ce presupune cu adevărat jobul de designer?

 

Cum sa devii un designer mai bun

Majoritatea designerilor își încep cariera făcând pliante promoționale sau logo-uri, avansând mai apoi spre web design. Munca de început este rudimentară și nefinisată, însă acest lucru este perfect normal, pentru că încă ești în procesul de învățare.

Citește mai multe...

8 ingrediente importante pentru a crea proiecte de logo design de succes

În spatele unui logo se află de cele mai multe ori zeci de ore de muncă, iterații și un bagaj mare de cunoștințe tehnice. Care sunt pașii prin care trece un logo de la stadiul de idee la faza finală, gata de folosit pe toate materialele companiei și ce este absolut necesar să se ia în vedere într-un proiect de acest fel, descoperim în următoarele rânduri.

Brief-ul inițial – totul pornește de aici. Cu cât mai multe informații oferi, cu atât mai multe detalii va fi designer-ul capabil să implementeze. Aceste lucruri sunt obligatorii pentru o estimare precisă și o cronologie a etapelor.

Citește mai multe...

De ce este important brieful în relația client-agenție

„Niciun brief, nicio discuție!” Cam așa gândește un creativ în termeni de lucru. De ce e important să existe un brief, care sunt cele mai importante idei pe care trebuie să le conțină și cât de lung e în fapt acest document magic aflăm din următoarele rânduri!

Totul în munca de agenție pleacă de la un document numit brief. Însă ca să nu pară drept „personajul cel rău” din ecuația client – agenție, ne-am propus să discutăm despre ce anume ar trebui să conțină un brief și de ce este el important de-a lungul unui proiect.

Citește mai multe...