Categorie: Publicitate

Lumea advertisingului, ideilor și campaniilor e vastă, însă noi o explorăm pas cu pas.

Greșeli comune pe care le fac începătorii în design și cum să le corecteze

Greșelile, toți le facem. Atunci când suntem la început de carieră, suntem inundați de lecții pe care încă nu le-am învățat. Cum și cât de repede învățăm aceste lecții o să determine progresul nostru profesional, cum să generăm calitate în muncă și să mergem pe drumul menit perfecționării abilităților pe care vrem să le învățăm.

Totuși, sunt unele greșeli pe care le repetă mulți dintre noi la început de carieră și din care putem cu toții învăța, pentru a le preveni, înțelege și corecta și spre a deveni acei profesioniști care aduc valoare în toate activitățile în care sunt implicați. Care sunt greșelile pe care un designer le face la început de drum?

Citește mai multe...

Cum poți dezvolta un copy de calitate

Un copy sau un text de promovare bun depinde de mulți factori – de experiența și „flerul” sau arta copywriterului care îl scrie, de cunoștințele despre produs, de cunoașterea publicului țintă, de nivelul de empatie cu acesta și nu în ultimul rând, de câteva principii psihologice prin care putem conduce potențialii clienți mai aproape de cumpărare.

Dintre toți acești factori, unii dintre ei îi putem „învăța” sau „fura”, iar alții vin odată cu experiența sau depind de imaginația fiecărui copywriter. Dar să aflăm prima dată ce face un copywriter și cum putem aplica aceste principii în materialele create de un business.

Citește mai multe...

Ce e bine să știe un content marketer în 2017

Să recunoaștem – marketingul este unul dintre cele mai dinamice domenii din ziua de astăzi. Partea bună ar spune unii sau mai puțin bună, ar spune alții este că oamenii de marketing trebuie să se adapteze continuu acestor schimbări, iar de cele mai multe ori înseamnă să învețe și să adauge noi abilități CV-ului lor, pentru a rămâne relevanți fie în fața managerilor, fie în fața clienților.


Totuși, cu atât de multe posibilități de învățare și un timp limitat în care să acumuleze aceste informații, ce ar trebui să aleagă marketerii pentru a-și „face un update”? Discutăm mai departe cele mai importante 10 abilități și informații pe care marketerii ar trebui să le aibă ca „ași în mânecă”.

Citește mai multe...

16 instrumente utile în comunicarea de business

Fiecare domeniu are scurtăturile și ustensilele sale. Graphic designerii folosesc InDesign sau Photoshop, arhitecții au ArchiCad, iar contabilii utilizează Ciel. Tot la fel, comunicarea de business are câteva aplicații sau ustensile care pot aduce valoare adăugată și un timp mai scăzut de lucru pentru cei care le utilizează.

Care sunt cele mai eficiente, folosite și recomandate dintre acestea dar și câteva tool-uri pe care puțini oameni din comunicare le divulgă, le-am adunat noi într-o listă de „instrumente musai” pentru oricine își dorește o comunicare de business mai bine organizată.

Citește mai multe...

Cum să scrii un articol precum un content writer

Cine spune că trebuie să ai pe cartea ta de vizită titlul de content writer sau copywriter pentru a scrie un conținut de calitate, care să fie citit de cât mai mulți oameni? Fiindcă ne dorim să deconstruim mitul acesta, în continuare vorbim despre cum poate scrie oricine articol și ce trebuie avut în vedere pentru un succes garantat.

Content writing-ul sau în română, scrierea conținutului este un proces care, atunci când nu este executat corect aduce rezultate slabe. Pentru că știm că mulți dintre voi s-au întrebat măcar o dată „de ce nu pot și eu să scriu și eu un articol atât de bine”, răspunsul este că se poate. Totuși, există câțiva pași pentru ca acest proces să fie realizat bine și cu rezultatele așteptate.

Citește mai multe...

Tot ce trebuie să știi despre inbound marketing

Zi de zi, fiecare dintre noi descărcăm formulare, ebook-uri, ne abonăm la newslettere sau ne înregistrăm la webinarii. Însă văzute din prisma unui marketer, toate aceste lucruri fac parte dintr-o strategie mai amplă de inbound marketing. Iar fiindcă acest nou tip de marketing online începe să fie tot mai des folosit, ne-am propus să clarificăm ce înseamnă acesta și cum poate fi folosit cu succes de către business-uri.

Cele mai mari companii online îl folosesc. Cei mai rapizi în a prevedea schimbarea l-au adoptat cu succes în afacerea lor. Cei mai mulți marketeri știu că e mai puțin costisitor și mai eficient. Vorbim despre inbound marketing.

Citește mai multe...