Categorie: Branding

De la segmentare, audit și poziționare, acoperim tot ce merită să știi despre branding.

Cum să construiești un brand remarcabil

Într-o lume cu piață liberă, în care companiile duc o luptă continuă pentru cota de piață și recunoaștere, brand-ul poate fi activul cel mai valoros al unei companii. El ajută să se evidențieze în raport cu concurența, oferă o imagine clară de poziționare și scop și este un element important de fidelizare a clientelei. Despre cum trebuie să fie acesta discutăm în cele ce urmează!

 

Sunt milioane de branduri recognoscibile în lume, dar când te gândești că există companii diferite care servesc scopuri diferite, îți dai seama că numărul de branduri cu adevarat cunoscute – mărcile moștenite – este redus.

Citește mai multe...

Manifest contra advertisingului fără plan

În advertising, la fel ca în viața reală, sunt două categorii de oameni: cei care fac lucrurile după ureche și cei care fac lucrurile după un plan. În articolul de față discutăm despre cea de-a doua categorie și de ce e imperativ să facem totul ca la carte.

Manifest contra advertisingului fara plan

Să luăm un exemplu – domnul Cutărescu dorește să își construiască o casă nouă. Și, ca orice om cu capul pe umeri, nu începe să toarne fundația așa cum crede el, ci mai întâi discută cu un arhitect, găsește o echipă și un manager de șantier, după care începe lucrările conform schiței și planurilor create.

Citește mai multe...