Categorie: Social Media

Tot ce merită să știi despre rețelele sociale și tendințele din online.

Ce este content marketingul și cum îl folosim ca să creștem afacerea

Ce este acest content marketingul și cu ce ne ajută în business? În cele ce urmează, discutăm despre importanța lui în creșterea vânzărilor și oferim un exemplu concret, pe care orice om de marketing sau antreprenor îl poate adapta afacerii sale.

Content marketing se traduce prin marketingul de conținut și înglobează tot procesul strategic care ține de crearea și distribuirea de conținut valoros. Cu alte cuvinte, după ce am stabilit clar cine este avatarul (clientul ideal) afacerii noastre, este momentul să creăm strategia prin care îl vom atrage și converti în client și chiar promotor.

Citește mai multe...

5 tool-uri esențiale pentru un social media manager creativ

La fel cum un make-up artist, un patiser sau compozitor au nevoie de culori, pânză, fructe, frișcă, note muzicale și softuri dedicate, la fel și noi, social media managerii, avem nevoie de tool-uri care să ne ajute să ne exprimăm creativitatea.

Social media a devenit, fără nici o îndoială, mediul cel mai rapid prin care putem deschide o conversație cu consumatorii noștri. Pe de o parte, ne bucurăm de avantajul accesibilității, pe de altă parte, întâmpinăm provocări tot mai mari în a capta atenția utilizatorilor.

Citește mai multe...

Cum creezi un avatar de client

Ce este acest avatar de client și cu ce ne ajută el într-un business? În primul rând, atunci când definim avatarul, creionăm de fapt imaginea clientului ideal, sau cui vindem produsul ori serviciul. Cu ce ne ajută? Mai pe scurt, fără acesta, nu putem să trecem la a promova afacerea, la a vinde, căci prima premisă de la care plecăm atunci când vrem să vindem cuiva este să cunoaștem nevoile acestei persoane. Să vedem, așadar, cum putem defini avatarul!

Să presupunem că am definit produsul și credem în el. Știm ce probleme poate rezolva și știm că poate ajuta mulți oameni, poate pe toți. Așa că începem să îl promovăm „orbește”, tuturor, pentru toate problemele pe care le poate rezolva acesta. Însă rezultatele sunt chiar supărătoare.

Citește mai multe...

Cum să creezi o strategie perfectă de social media

De ce să facem o strategie de social media? Pentru că planul bate bâjbâiala și munca făcută pe genunchi. Așadar, trecem în revistă toți pașii pe care trebuie să-i iei în considerare în social media, de la cercetare, la evaluare, pentru ca totul să aibă în final rezultatele așteptate.

Întreg procesul de social media poate părea extrem de încâlcit, însă acest articol vine în ajutorul celor care își doresc să fie prezenți online, și în același timp, vor să facă acest lucru bine și cu rezultate demne de cele ale unui profesionist. Pentru asta, am creat un „ghid” format din 7 pași pe care trebuie să-i parcurgă oricine pentru a face social media la un nivel profesionist. Cu alte cuvinte, ce să luăm în considerare pentru o strategie serioasă de social media.

Citește mai multe...

16 instrumente utile în comunicarea de business

Fiecare domeniu are scurtăturile și ustensilele sale. Graphic designerii folosesc InDesign sau Photoshop, arhitecții au ArchiCad, iar contabilii utilizează Ciel. Tot la fel, comunicarea de business are câteva aplicații sau ustensile care pot aduce valoare adăugată și un timp mai scăzut de lucru pentru cei care le utilizează.

Care sunt cele mai eficiente, folosite și recomandate dintre acestea dar și câteva tool-uri pe care puțini oameni din comunicare le divulgă, le-am adunat noi într-o listă de „instrumente musai” pentru oricine își dorește o comunicare de business mai bine organizată.

Citește mai multe...

Cum să scrii un articol precum un content writer

Cine spune că trebuie să ai pe cartea ta de vizită titlul de content writer sau copywriter pentru a scrie un conținut de calitate, care să fie citit de cât mai mulți oameni? Fiindcă ne dorim să deconstruim mitul acesta, în continuare vorbim despre cum poate scrie oricine articol și ce trebuie avut în vedere pentru un succes garantat.

Content writing-ul sau în română, scrierea conținutului este un proces care, atunci când nu este executat corect aduce rezultate slabe. Pentru că știm că mulți dintre voi s-au întrebat măcar o dată „de ce nu pot și eu să scriu și eu un articol atât de bine”, răspunsul este că se poate. Totuși, există câțiva pași pentru ca acest proces să fie realizat bine și cu rezultatele așteptate.

Citește mai multe...