Categorie: Interviuri

Discuții educative cu antreprenori și oameni din industria creativă.

Despre e-commerce și campanii de impact, cu Simona Mincu, Answear.ro

Simona Mincu este Head of Communications la Answear, unul dintre cele mai apreciate branduri de fashion online. Vine tot din zona de e-commerce, lucrând in trecut la magazinul dedicat zonei de fotografie, F64. De la e-commerce-ul de nișă, la cel de fashion, Simona ne povestește care sunt provocările și cele mai interesante momente din munca sa.

De curând, Answear a lansat o nouă campanie și un nou spot prezent pe TV și în online, motiv pentru care am decis să povestim cu ea despre toate acestea și nu numai.

Citește mai multe...

Barna Nemethi, despre jurnalismul independent în România

Barna Nemethi este unul dintre cei mai talentaţi artişti vizuali şi antreprenori ai industriei creative de la noi. Are 31 de ani și este regizor, graphic designer și fotograf. A fondat agenția de publicitate Griffon & Swans și revista All Hollow.

În prezent, pe lângă numeroasele proiecte creative în care este implicat, Barna Nemethi coordonează echipa publicației de jurnalism independent de la Brrrlog.

Citește mai multe...

Cum să îmbunătățești performanța unei echipe IT: Agile Coaching cu Eduard Budacu de la DOvelopers

Eduard este pasionat de dezvoltare software, Agile, echipe performante și dezvoltare personală. Anul acesta se împlinesc zece ani de când lucrează în domeniu, timp în care a evoluat de la programatorul lup singuratic, la a lucra în echipă și a conduce echipe de dezvoltare software.

Ne-a mărturisit că îi place să lucreze mai mult cu oamenii și că programarea este mai degrabă un pretext pentru a petrece timp printre oameni deștepți și pasionați. Despre Agile a auzit pentru prima oară în 2010, când și-a schimbat jobul.

Citește mai multe...

Despre trendurile din piața muncii și recrutări – un interviu cu Cristina Săvuică

Cristina este Chief Happiness Officer la Lugera – The People Republic, omul care aduce zâmbete și optimism în HR alături de cel mai simpatic și mai jovial „partner in crime” – Momo, the HR dog și de echipa ei de Lugeraci.

Zi de zi, Cristina trăiește și respiră HR, iar asta se vede din fiecare lucru pe care îl face – de la fiecare zâmbet pe care îl oferă oamenilor din echipă, până la modul în care vorbește despre munca sa. În cele ce urmează, discutăm cu Cristina despre schimbările din piața muncii, ce așteptări au oamenii de la job-urile lor și cum se adaptează angajatorii noilor tendințe.

Citește mai multe...

Iulia Ionescu, despre social media și viața de televiziune

Iulia este reporter special la matinalul de la Digi24 – Digimatinal – și este totodată specialistul în social media al emisiunii. De la începutul anului realizează o serie de reportaje informative despre impactul rețelelor sociale în România, motiv pentru care am ales să o cunoaștem și să discutăm despre impactul social media și tendințe din domeniu.

Iulia lucrează de cinci ani și jumătate la Digi24 și are o experiență de aproape 10 ani în televiziune. Se bucură de o susținere mare din partea comunității online și îi place să spună despre ea că este un #socialmediafreak. O găsiți pe Facebook, Twitter, Instagram și Youtube, Snapchat, dar și pe blog (www.iuliaionescu.ro). În interviul pentru Branding Magazine, ea ne spune despre cum i-a venit ideea unei emisiuni pe tema aceasta și cum vede peisajul online de la noi.

Citește mai multe...

Bogdan Nicolai, despre endorsement, branding personal și industria creativă

Pe Bodgan Nicolai l-ați văzut în mai multe spoturi publicitare, la MTV, l-ați auzit la PROFM și l-ați citit în THE ONE. În prezent, este gazda emisiunii „Life Couch” din AList Magazine și scrie pe blogul său, www.bogdannicolai.ro.

Cu un brand personal puternic și o creativitate aparte, am stat de vorbă cu Bogdan să aflăm care este „rețeta” succesului său, ce așteaptă brandurile în general de la colaborările cu endorserii și ce sfaturi are pentru noua generație de creativi.

Citește mai multe...