Categorie: Interviuri

Discuții educative cu antreprenori și oameni din industria creativă.

Despre vlogging – un mod de exprimare ca oricare altul. Dialog cu Pandutzu

Alin Pandaru a fost redactor șef la Urban.ro, editor muzical la Deezer România, Social Media Manager pentru trupa VUNK și este blogger din 2007 pe pandutzu.com și daily vlogger din mai 2016 pe YouTube.


Am vrut să aflăm de la Alin cum este să fii blogger și vlogger în România și care sunt așteptările brandurilor atunci când aleg să colaboreze cu el. Răspunsurile sale le-am adunat în cele ce urmează.

Citește mai multe...

Ce înseamnă să fii fotograf profesionist în era smartphone-urilor. Dialog cu Dragoș Asaftei

Dragoș Asaftei este fotograf de la vârsta de 15 ani, blogger și co-fondator al Bucharest City App. În cel mai recent interviu pentru Branding Magazine, am discutat cu el despre diferențele dintre fotografia de produs și cea de eveniment, cum a ajuns să își construiască un renume în domeniu și relația pe care un fotograf o are cu agențiile.

Fotografiază cu pasiune de câțiva ani buni și abordează fotografia documentară și cea aeriană. În 2011, a început proiectul Zbor peste Transilvania, pe durata căruia a fotografiat toată Transilvania din avion (una dintre fotografiile făcute la răsărit deasupra Munților Făgăraș a câștigat locul al III-lea la International Photography Awards 2012), iar în 2014 a fotografiat în seria „De gardă pe ambulanță”, unde a surprins momente din activitățile oamenilor care ne salvează viața.

Citește mai multe...

Despre growth hacking, cu Toma Grozăvescu

Toma Grozăvescu este growth hacker și fondator al SMARTERS, o agenție prezentă pe piața timișoreană. Este de asemenea, printre puținii oameni din România care au adus și au implementat sistemul de growth hacking, despre care am decis să discutăm cu el în următorul interviu.

Conceptul de growth hacking este tot mai folosit atât de startup-uri, cât și de companii medii și mari. Am decis să discutăm cu Toma Grozăvescu despre ce înseamnă el, care sunt beneficiile lui și cum poate acesta să ajute business-urile – toate, în interviul de mai jos.

Citește mai multe...

Despre sindromul burnout, cu Gáspár György

Gáspár György este psihoterapeut, speaker și autor. Co-fondator al platformei www.paginadepsihologie.ro, el este considerat unul dintre cei mai influenți psihoterapeuți relaționali din România.

De asemenea, el coordonează Asociația Multiculturală de Psihologie și Psihoterapie în cadrul căreia organizează programe de formare pentru viitori psihoterapeuți și promovează sănătatea relațională sub toate formele ei. Am discutat cu el despre o temă fierbinte – sindromul burnout și cum îl putem preveni.

Citește mai multe...

Despre business în domeniile creative și crowdfunding, cu Sabina Baciu

Sabina Baciu este director executiv la asociația ORICUM, cu care de trei ani organizează Creative Est, un festival destinat industriilor creative din zonă. De asemenea, Sabina coordonează în prezent un proiect unic în România, MATER – prima bibliotecă de materiale din țara noastră.

Cu un background impresionant în zona industriilor creative, Sabina se implică activ în proiecte care dezvoltă și promovează artele, meșteșugurile și diversele forme de exprimare. În continuare, am vrut să aflăm de la ea cum ce impact au proiectele precum MATER în comunitatea creativilor, cum se pot aduna peste 18.000 de euro prin crowdfunding și ce planuri de viitor are.

Citește mai multe...

Cum pot deveni brandurile mai personale și mai creative. Dialog cu Andrei Lăscuț, The Temple

Andrei Lăscuț are experiență de peste 13 ani în marketing și brand management. Și-a început cariera în IT încă din facultate, pe vremea când în București rețelele de Internet Service Provider erau principala formă de social networking. În 2010, la începutul boom-ului social media, Andrei a construit strategia de digital marketing pentru Ursus, aducând unul dintre cele mai vizibile branduri din România în digital.

Din poziția de Brand Manager pentru Grolsch, Andrei a dezvoltat poziționarea brandului, platforma creativă și strategia de digital, urmând să devină în scurt timp parte din echipa globală de comunicare, ca marketing consultant în Amsterdam pentru construirea strategiei globale de digital. În 2014 a dezvoltat împreună cu IAA School România modulul de Digital Marketing, iar în 2015 a lansat The Temple Agency, intrând în antreprenoriat cu un concept care reflectă viziunea sa: human marketing.

Citește mai multe...